درباره ما

شرکت کشتیرانی “عصر دریای خزر” در تاریخ 11/08/2013 با همکاری اعضای مجرب و کار آزموده با بیش از 10 سال سابقه کار در شرکتهای کشتیرانی دریایی و حمل و نقل ها بین المللی ریلی و جـاده ای با مـرکزیت اصـلی در بندر امیـر آبـاد تاسیس گردیـد. دارای 3 دفتر ملکـی در بنادر شمالی ایران با شمـاره های ثـابت است.
این شرکت به سهم خود دارای میزان قابل توجه و متنوعی از کالاهای وارداتی شامل (انواع غلات: گندم، جو، ذرت؛ انواع کنجاله و دانه های روغنی: کلزا، آفتابگردان، سویا؛ چوب و تخته؛ انواع آهن آلات: ورقهای گرم، سرد، گالوانیزه و تین پلیت؛ شمشهای آهن: بیلت و اسلب؛ محصولات آماده: میلگرد، نبشی، ناودانی، سپری و …..) و کالاهای صادراتی از قبیل (سیمان، کلینکر، خاک های باریت، هماتیت،محصولات پتروشیمی، سنگ های ساختمانی و ……) برای مصرف در داخل کشور و کالاهای ترانزیتی از قبیل مواد سوختی و صنعتی (بنزین، گازوئیل، مازوت، روغن صنعتی و ….) از طـریق بـنادر شـمالـی ( امـیرآبـاد، فریـدون کـنار، نوشـهر، انـزلـی و آستــارا ) به مقصد کشورهای همجوار است.
حفظ ایمنی افراد ، محیط زیست و رضایت مشتری از مهم ترین اهداف این شرکت است. بخش فنی شرکت برای دستیابی به اهداف و برنامه های مورد نظر، گستره عظیمی از توجه و همت خود را در نگهداری کشتی ها و تعمیرات آن ها و همچنین آماده سازی برای استفاده به موقع در امر فعالیت های بازرگانی معطوف کرده است و همواره سعی در جهت ارتقا سطح ایمنی و تعمیرات کامل و دقیق فنی را در این خصوص دارد.